NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
Okno jako indywidualny akcent architektoniczny

Stolarka okienna nie tylko zdobi elewację, ale także w znaczącym stopniu decyduje o charakterze wnętrza. Jej kolor i forma mogą w niektórych przypadkach całkowicie odmienić bryłę budynku i klimat pomieszczeń. Producenci okien z PVC-U dają dziś do wyboru bardzo bogatą paletę kolorów, oklein a nawet nowoczesnych nakładek, co pozwala uzyskać niepowtarzalny efekt architektoniczny.
"Firma zaangażowana społecznie" 2018 - WIŚNIOWSKI otrzymuje główną nagrodę dziennikarzy

Marka WIŚNIOWSKI, otrzymała główną nagrodę Orła Polskiej Stolarki w kategorii „Firma zaangażowana społecznie”. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez dziennikarzy branżowych, którzy doceniają firmy szczególnie zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne.
65 proc. Polaków wybiera się w tym roku na wakacje

Mondial Assistance opublikował wyniki badania dotyczącego planów wakacyjnych Polaków. Ponad 20 mln osób, czyli 65 proc. wybiera się w tym roku na wakacje – wzrost o 2 mln w porównaniu do 2018 roku. Ponad 9 mln osób (48 proc.) wybiera się za granicę, a ponad 10 mln (52 proc.) zamierza zorganizować swój wypoczynek w kraju. Na letni wyjazd wakacyjny planów nie ma 28 proc. Polaków.
WIŚNIOWSKI laureatem nagrody "30 firm na 30 lat polskiej przedsiębiorczości"

Firma WIŚNIOWSKI otrzymała prestiżowe wyróżnienie podczas kongresu „XXX lat polskiej przedsiębiorczości” organizowanego przez „Rzeczpospolitą” i została laureatem w kategorii „30 firm na 30 lat polskiej przedsiębiorczości”. Wręczenie nagród odbyło się 30 maja w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Uwaga! Kolejne fałszywe e-maile wzywające do zapłaty

Tym razem wiadomości przesyłane są z adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Fałszywe e-maile wzywające do uregulowania rzekomych zaległych należności trafiają zarówno do klientów indywidualnych, ale również do samorządów, firm i instytucji.
OKNOPLAST podsumował 25 lat działalności i 270 inicjatyw w obszarze CSR

W bieżącym roku OKNOPLAST, duże podkrakowskie przedsiębiorstwo znajdujące się w ścisłej czołówce europejskiej producentów okien i drzwi z PVC, obchodzi swoje 25-lecie. Podczas eventu zorganizowanego z tej okazji 4 czerwca firma podsumowała nie tylko wyzwania biznesowe czy wyniki finansowe, lecz także swoją działalność w obszarze CSR. W ciągu ćwierćwiecza aktywności objęła ona wiele dziedzin, skupiając się przede wszystkim na wsparciu najmłodszych, inicjatywach promujących zdrowie, sport, jak również kulturę.
Edukacja i zabawa w MediaMarkt

Kto tworzy kulturę? Na czym polegają prawa autorskie? Na te i wiele innych pytań dzieci mogą znaleźć odpowiedzi w trakcie bezpłatnych warsztatów edukacyjnych, organizowanych w lubińskim sklepie MediaMarkt. To jedna z inicjatyw marki związana z edukacją konsumencką oraz budowaniem odpowiedzialnych postaw wśród najmłodszych.