Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Dodatkowe korzyści od PGE Obrót za wybór eFaktury



Oszczędność czasu, monitorowanie płatności, bezpieczeństwo, wygoda i ekologia - takie są zalety przejścia na eFakturę. PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, wspiera rozwój elektronicznej formy rozliczeń, udzielając m.in. rabatów na zakupy w PGE eSklep. Od teraz klienci, którzy przejdą na eFakturę, otrzymają także specjalny bonus pomniejszający kwotę kolejnej faktury o 15 zł.

Czytaj więcej...

 

KRISPOL rzuca wyzwanie niemieckiemu rynkowi stolarki



Producent bram garażowych i przemysłowych z Polski uruchamia Akademię szkoleniową w Fuldzie.

Czytaj więcej...

PGE Obrót do 13 sierpnia przyjmuje oświadczenia odbiorcy końcowego


Osobiście we wszystkich Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót, listownie (decyduje data stempla pocztowego) oraz mailem (nie skan, ale z podpisem kwalifikowanym): w taki sposób uprawnione podmioty mogą składać u największego sprzedawcy energii oświadczenia niezbędne do obniżenia rachunków za prąd w II półroczu 2019 r.

Czytaj więcej...

STOLARKA W PIGUŁCE: Wystawa Innowacji to odpowiedź na potrzeby architektów



Wystawa Innowacji odbędzie się w dniach 3-6 października podczas targów Warsaw Home/Warsaw Build. Będzie można na niej zobaczyć najbardziej nowatorskie rozwiązania i produkty ze świata stolarki. Wiele atrakcji przygotowano na niej dla architektów i projektantów.

Czytaj więcej...

Ponad jedna trzecia Polaków wyrusza na krótkie wyjazdy zagraniczne


Z danych Mondial Assistance wynika, że blisko co trzeci Polak, który wyjeżdża na urlop za granicę, decyduje się na dodatkowy, krótszy zagraniczny wyjazd.

W 2018 roku udział w krótkim, dodatkowym wyjeździe potwierdziło 34 proc. badanych, którzy odbyli w danym roku również główny wyjazd wypoczynkowy.

Czytaj więcej...

Grupa OKNOPLAST realizuje kolejne obietnice CSR



W 2019 roku Grupa OKNOPLAST, duże małopolskie przedsiębiorstwo, znajdujące się w ścisłej czołówce europejskiej producentów okien i drzwi z PVC, świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji firma zobowiązała się do zaangażowania w 25 inicjatyw CSR związanych m.in. ze wsparciem najmłodszych i młodzieży, kultury, promocji zdrowia czy sportu. Ważną częścią tych działań była współpraca z Polską Akcją Humanitarną w ramach projektu edukacyjnego, którego przedsiębiorstwo było partnerem.

Czytaj więcej...

Ruszyła VI edycja kampanii DOBRY MONTAŻ



Ruszyła kolejna edycja kampanii DOBRY MONTAŻ, która ma na celu szerzenie wiedzy na temat dobrego montażu, propagowania edukacji w zawodzie montera stolarki budowlanej oraz promocji innowacyjnych rozwiązań montażowych i produkcyjnych.

Czytaj więcej...