NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
Kolejne certyfikaty środowiskowe EPD dla Aluprof SA

Zgodnie z zeszłorocznymi założeniami wiodącego europejskiego producenta i dystrybutora systemów aluminiowych dla budownictwa, marka Aluprof uzyskała Deklaracje Środowiskowe III-go typu dla systemów okienno-drzwiowych oraz systemów fasadowych.
WIŚNIOWSKI dla architektów. Marka partnerem programu Builder for the Future

Builder for the Future to ogólnopolski program edukacyjny, który skupia się na młodych adeptach architektury. Osoby kształcące się w tym kierunku w ciągu najbliższych dekad będą decydowały o wyglądzie domów, osiedli i całych miast. WIŚNIOWSKI jest partnerem programu i pozostanie nim także w przyszłym roku. Uroczyste podsumowanie tegorocznej edycji odbyło się 30 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Podczas Gali ogłoszono zwycięzców Konkursu dla Młodych Architektów oraz Konkursu dla Młodych Inżynierów Budownictwa. W programie Builder for the Future wzięło udział blisko 10 tysięcy młodych architektów i konstruktorów.
"Firma zaangażowana społecznie" 2018 - WIŚNIOWSKI otrzymuje główną nagrodę dziennikarzy

Marka WIŚNIOWSKI, otrzymała główną nagrodę Orła Polskiej Stolarki w kategorii „Firma zaangażowana społecznie”. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez dziennikarzy branżowych, którzy doceniają firmy szczególnie zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne.
OKNOPLAST rusza z kampanią reklamową nowego okna PRISMATIC

OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
WIŚNIOWSKI laureatem nagrody "30 firm na 30 lat polskiej przedsiębiorczości"

Firma WIŚNIOWSKI otrzymała prestiżowe wyróżnienie podczas kongresu „XXX lat polskiej przedsiębiorczości” organizowanego przez „Rzeczpospolitą” i została laureatem w kategorii „30 firm na 30 lat polskiej przedsiębiorczości”. Wręczenie nagród odbyło się 30 maja w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Okno jako indywidualny akcent architektoniczny

Stolarka okienna nie tylko zdobi elewację, ale także w znaczącym stopniu decyduje o charakterze wnętrza. Jej kolor i forma mogą w niektórych przypadkach całkowicie odmienić bryłę budynku i klimat pomieszczeń. Producenci okien z PVC-U dają dziś do wyboru bardzo bogatą paletę kolorów, oklein a nawet nowoczesnych nakładek, co pozwala uzyskać niepowtarzalny efekt architektoniczny.
OKNOPLAST podsumował 25 lat działalności i 270 inicjatyw w obszarze CSR

W bieżącym roku OKNOPLAST, duże podkrakowskie przedsiębiorstwo znajdujące się w ścisłej czołówce europejskiej producentów okien i drzwi z PVC, obchodzi swoje 25-lecie. Podczas eventu zorganizowanego z tej okazji 4 czerwca firma podsumowała nie tylko wyzwania biznesowe czy wyniki finansowe, lecz także swoją działalność w obszarze CSR. W ciągu ćwierćwiecza aktywności objęła ona wiele dziedzin, skupiając się przede wszystkim na wsparciu najmłodszych, inicjatywach promujących zdrowie, sport, jak również kulturę.