Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Certyfikowane okna o zwiększonej odporności na włamanie teraz w ofercie KRISPOL



KRISPOL, wiodący polski producent kompletu stolarki dla domu wprowadził do swojej oferty okna o zwiększonej odporności na włamanie w klasach RC1, RC2, RC2N. Możliwość wykonania okien w klasach RC dotyczy energooszczędnych systemów FEN76 i FEN92. To jedne z nielicznych okien na polskim rynku certyfikowane w klasach RC.

Czytaj więcej...

Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach



AluBook to nowatorski projekt, którego celem jest promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych realizacji i ważnych twórców w dziedzinie architektury oraz budownictwa. Tematem głównym pierwszego wydania są przemiany architektoniczne na Śląsku. Mecenatem wydawnictwa jest firma Aluprof S.A.

Czytaj więcej...

Studenci z Włoch w siedzibie Grupy OKNOPLAST



W poniedziałek 27 sierpnia siedzibę Grupy OKNOPLAST odwiedzili studenci z Włoch, którzy mieli okazję zapoznać się z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. OKNOPLAST, będący najbardziej rozpoznawalną marką okienną na rynku włoskim, wzbudził ogromne zainteresowanie wśród przybyłych gości.

Czytaj więcej...

Lekcje oszczędności - KRISPOL przedstawia 4-etapową promocję na czas powrotu do szkoły



Firma KRISPOL, wiodący producent kompletu stolarki dla domu, rozpoczęła sezon promocyjny. W nawiązaniu do popularnych promocji „Back To School” producent zaproponował 4 akcje specjalne po wspólnym hasłem „LEKCJE OSZCZĘDNOŚCI”. Dzięki nim, Klienci detaliczni będą mogli nabyć flagowe produkty KRISPOL w bardzo korzystnej cenie.

Czytaj więcej...

VII edycja wspieranego przez OKNOPLAST Vistula Folk Festivalu zakończona



W dniach 21-26 sierpnia 2018 roku w Płocku odbyła się kolejna, siódma już edycja Vistula Folk Festival. Podczas tego święta folkloru publiczność miała okazje zobaczyć na scenie występy artystów z Polski, Ukrainy, Węgier, Turcji i Brazylii. Jednym ze sponsorów wydarzenia był OKNOPLAST.

Czytaj więcej...


Warning: Division by zero in /oknobrama/plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

STOLARKA W PIGUŁCE: Fibaro wchodzi na rynek japoński



Trzy produkty polskiego producenta automatyki budynkowej FIBARO pojawiły się w ofercie jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Japonii, firmy KDDI. Kontrakt pomiędzy spółkami ma charakter długotrwały.

Czytaj więcej...

napisz: admin(at)oknobrama.pl