REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
AluBook to nowatorski projekt, którego celem jest promowanie ciekawych trendów, nowoczesnych realizacji i ważnych twórców w dziedzinie architektury oraz budownictwa. Tematem głównym pierwszego wydania są przemiany architektoniczne na Śląsku. Mecenatem wydawnictwa jest firma Aluprof S.A.
Myślą przewodnią pierwszego numeru wydawnictwa o nazwie AluBook jest hasło „Work-life balance”, czyli harmonijne łączenie różnych obszarów życia, dzięki zrównoważonej i odpowiedzialnej społecznie architekturze. Idea ta została zaprezentowana na przykładzie przemian oraz nowych inwestycji, które z udziałem rozwiązań marki Aluprof powstały w ostatnich latach na Śląsku. Wskazano tak ważne projekty, jak np. NOSPR, MCK, .KTW czy Muzeum Śląskie. W rozdziale „Standardy przyszłości” omówiono istotne trendy na przykładzie budownictwa jednorodzinnego, pasywnego i certyfikacji BREEAM. Na koniec zaprezentowano prestiżowe inwestycje z Nowego Jorku, które powstały z wykorzystaniem nowatorskich systemów aluminowych Aluprof.
AluBook to także platforma do wymiany opinii ekspertów. Do pierwszego numeru zaproszono wybitnych architektów, m.in. Tomasza Koniora, Jana Karpiela, Marcina Steindela oraz Kamila Wiśniewskiego.
– Zależało nam na stworzeniu nowego wydawnictwa, które połączy cechy magazynu o ważnych trendach w architekturze i albumu, który w atrakcyjny sposób będzie ukazywał interesujące realizacje oraz ich twórców. Szukaliśmy pomysłu na publikację, która będzie niosła atrakcyjne treści zarówno dla osób z branży architektury czy budownictwa, jak i czytelników niezwiązanych zawodowo z taką tematyką. Tak powstał AluBook, który w kilka dni po premierze zyskał wiele pozytywnych opinii, co jest dla nas ważną informacją i jednocześnie zachętą do dalszego rozwoju projektu – mówi Bożena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof S.A.
Twórcy AluBooka zadbali o wysoką jakość oprawy graficznej – atrakcyjny layout, dopracowane detale i elegancki wydruk. Wydawnictwo ukazało się w limitowanej serii. Jest ono także dostępne online: https://bit.ly/2wnLskK . Pomysłodawcą i wyłączonym sponsorem jest firma Aluprof S.A.
Firma produkuje wszystkie systemy aluminiowe dla budownictwa, czyli zestawy różnorodnych elementów przeznaczonych do tworzenia okien, drzwi oraz fasad. Roczne przychody ze sprzedaży Aluprof S.A. przekraczają 266 mln EUR. Firma zatrudnia ponad 2,2 tys. pracowników. Zakłady w Bielsku-Białej, Opolu, Goleszowie i Złotowie dysponują ponad 220 tys. m. kw. powierzchni i nowoczesnym wyposażeniem. Aluprof należy do Grupy Kapitałowej Grupa Kęty – spółki zajmującej się przetwórstwem aluminium dla przemysłu budowlanego, motoryzacyjnego, spożywczego i wielu innych.
Aluprof
press box
NOWOŚCI
- Inteligentna ochrona domu podczas wakacyjnych wyjazdów
- ARTEVO TERRA - okna przyszłości z nagrodą Red Dot Award 2025
- Racjonalna modernizacja dzięki zielonym technologiom
- PROCURAL - PARTNEREM GŁÓWNYM KONGRESU STOLARKI POLSKIEJ
- Ukryte odwodnienie liniowe, widoczne korzyści - system AS LD od Aluron
- Drzwi tarasowe HS - bezpieczne dla dzieci
- Aluron - balustrady typu portfenetr dla wszystkich systemów PVC
- Dom szeroko otwarty na naturę - drzwi składano-przesuwne Schüco AS FD 90.HI
- Nowość w ofercie systemów zadaszeń Aliplast - pergola NUUN FABRIC
- Nowa kolekcja tkanin plisowanych ANWIS - nowoczesne wzornictwo, funkcjonalność i zrównoważony rozwój
- Fasada antywłamaniowa PROCURAL PF152 przebadana pod kątem włamań
- Laur Konsumenta 2025 dla ANWIS