REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
WIŚNIOWSKI nagrodzony za innowacyjne rozwiązania branży stolarki
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Wybrano najlepsze produkty branży stolarki. Wyróżnienia z rąk przedstawicieli Informatora Branżowego Stolarka VIP powędrowały do dwóch produktów marki WIŚNIOWSKI. Nagrodzone zostały automatyczne drzwi tarasowe podnoszone-przesuwne HS oraz kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie.
Od początku działalności rozwój i innowacyjność są dla firmy WIŚNIOWSKI kwestiami kluczowymi. To dzięki nim udało się wypracować renomę i markę, która dziś jednoznacznie kojarzy się z najwyższą jakością i solidnością. O sile marki świadczą także liczne nagrody. Tym razem tytuł Innowacyjne Rozwiązania Branży Stolarki, uzyskały dwa produkty marki WIŚNIOWSKI. Pierwszym z nich są automatyczne, podnoszono-przesuwne drzwi tarasowe HS. Dzięki dodaniu do nich napędu i to w wersji io, możemy włączyć go w świat inteligentnych technologii smartCONNECTED. Jury doceniło funkcjonalność i ponadczasowość tego rozwiązania. Drzwi te idealnie sprawdzają się w budynkach jednorodzinnych, apartamentach lub hotelach. Dodatkowo, zastosowanie niskiego progu znacząco wpływa na komfort użytkowania i stanowi idealne rozwiązanie dla osób mających problemy z poruszaniem się. Drugim nagrodzonym produktem jest najnowsza kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie i to w 16 wyjątkowych, strukturalnych barwach. Ta kolekcja łączy przede wszystkim cechy projektowania zorientowanego na spójność przestrzeni. Inspiruje, tworzy oraz wyznacza trendy, których design oparty jest o niepowtarzalny, jednolity wygląd. Najnowsze wyróżnienie to tylko potwierdzenie wysokiej jakości produktów, konkurencyjności i walorów użytkowych tej marki.
„Cieszymy się, że proponowane przez nas rozwiązania pozwalają nie tylko spełniać oczekiwania inwestorów, ale również uczestniczyć w wyznaczaniu rynkowych trendów i kreowaniu otaczającej nas rzeczywistości. Już na etapie projektowania, niezależnie od rodzaju produktu nad którym pracujemy, pozostajemy wierni dobrej praktyce projektowej i wartościom takim jak spójność i innowacyjność – podkreśla Katarzyna Świderska - dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
WIŚNIOWSKI
press box
NOWOŚCI
- Inteligentna ochrona domu podczas wakacyjnych wyjazdów
- ARTEVO TERRA - okna przyszłości z nagrodą Red Dot Award 2025
- Racjonalna modernizacja dzięki zielonym technologiom
- PROCURAL - PARTNEREM GŁÓWNYM KONGRESU STOLARKI POLSKIEJ
- Ukryte odwodnienie liniowe, widoczne korzyści - system AS LD od Aluron
- Drzwi tarasowe HS - bezpieczne dla dzieci
- Aluron - balustrady typu portfenetr dla wszystkich systemów PVC
- Dom szeroko otwarty na naturę - drzwi składano-przesuwne Schüco AS FD 90.HI
- Nowość w ofercie systemów zadaszeń Aliplast - pergola NUUN FABRIC
- Nowa kolekcja tkanin plisowanych ANWIS - nowoczesne wzornictwo, funkcjonalność i zrównoważony rozwój
- Fasada antywłamaniowa PROCURAL PF152 przebadana pod kątem włamań
- Laur Konsumenta 2025 dla ANWIS