Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Premierowe rozwiązania Somfy na targach R+T



Od 22 do 25 lutego Somfy, lider automatyki domowej i producent rozwiązań smart home zaprezentuje swoje innowacje na targach R+T. Po raz pierwszy wydarzenie odbędzie się w formie w pełni wirtualnej.

Czytaj więcej...

Nowy kanał cyfrowej komunikacji w branży okien, drzwi i fasad - Schüco Innovation Now



Firma Schüco, dostawca systemowych rozwiązań okien, drzwi i fasad, stworzyła cyfrową platformę Schüco Innovation Now, przez którą będzie na bieżąco dostarczać architektom i producentom stolarki w systemach Schüco szczegółowych informacji o najnowszych technologiach powłok budynków. Nowoczesny, interaktywny kanał łączy formaty na żywo i na żądanie.

Czytaj więcej...

ALUPROF SA na targach BAU_Digital 2021



W dniach 13-15 stycznia 2021 roku odbyły się międzynarodowe targi branży budowlanej – BAU_Digital 2021. W tym roku impreza, z powodu zagrożenia epidemiologicznego, została zorganizowana na platformie internetowej. Wśród uczestników nie zabrakło także jednego z kluczowych europejskich dostawców systemów aluminiowych - firmy ALUPROF SA, która znalazła się w gronie sponsorów tego pionierskiego wydarzenia.

Czytaj więcej...

Sieć salonów KRISHOME ponownie nagrodzona złotym Laurem Klienta



Marka KRISHOME kolejny rok z rzędu została nagrodzona prestiżową nagrodą. Złoty Laur Klienta jest przyznawany najbardziej innowacyjnym salonom w branży. Podążając za rosnącym trendem digitalizacji procesu sprzedaży – sieć umożliwiła klientom zakup stolarki otworowej zdalnie.   

Czytaj więcej...

Somfy Polska partnerem konkursu POiD Building Awards 2021



Rusza konkurs POiD Building Awards 2021, którego celem jest wyłonienie najlepszych rozwiązań stolarki otworowej i automatyki budynkowej, zastosowanych w konkretnych realizacjach. Przewodniczącą jury jest prof. dr hab. inż. arch. Ewa Kuryłowicz.  Somfy Polska jest partnerem kategorii konkursowej automatyka budynkowa i smart home.

Czytaj więcej...

KRISPOL w kampanii GWARANCJA SPOKOJU 2021 z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem w roli głównej



Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i konceptu KRISHOME – kompletu stolarki dla domu. W specjalnie stworzonym materiale wideo pojawia się ambasador – Łukasz Piszczek, który od EURO 2016 towarzyszy działaniom wizerunkowym spółki.

Czytaj więcej...

napisz: admin(at)oknobrama.pl