Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Naprzeciw wyzwaniom z nową determinacją - OKNOPLAST wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji



Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów i dostosowaniem do ich potrzeb. Wymiar komunikacji marki w sektorze premium wchodzi na nowy poziom.

Czytaj więcej...

WICONA - partner w tworzeniu wymagających projektów



Marka WICONA jest synonimem unikalnych konstrukcji aluminiowych bez względu na to czy występuje w postaci funkcjonalnego akcentu jako system drzwi, czy jako okno lub fasada nadająca kształt budynkom. Indywidualizm, który gwarantuje Wicona to nie tylko rozwiązania produktowe, to także możliwości, które daje odpowiednie wsparcie i oprogramowanie, ułatwiające realizację nawet najśmielszych wizji projektantów.

Czytaj więcej...

Klimas Wkręt-met na ARTIBAT we francuskim Rennes



Klimas Wkręt-met, polski producent technik zamocowań, zaprezentował się na targach branży budowlanej ARTIBAT we francuskim Rennes. To kolejne działania w ramach budowania wizerunku na tym rynku.

Czytaj więcej...

Hörmann partnerem kampanii społecznej Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń



„Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń” - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania społeczna Związku POiD. Ma ona uświadomić Polakom, jak istotne dla środowiska są wybory podejmowane podczas budowy i remontu naszych domów. Firma Hörmann, dla której budownictwo ekologiczne jest priorytetem, została partnerem tej kampanii w dwóch kategoriach: drzwi zewnętrzne i bramy garażowe.

Czytaj więcej...

Sześć nowych salonów dołączyło do Sieci KRISHOME



Coraz szersza grupa przedsiębiorców dostrzega szansę rozwoju dla swoich lokalnych biznesów i razem z niezawodnym producentem chce budować swoje salony. Tegoroczna jesień jest niezwykle pracowita – nagrodzona Laurem Klienta Sieć Salonów KRISHOME rozbudowuje się o kolejne punkty na mapie Polski. Scentralizowany sposób zakupu kompletu stolarki otworowej do domu zyskuje z roku na rok. Nowoczesny inwestor szuka jakości, funkcjonalności, stylu, ale również oszczędności czasu. Zakup bramy, okien, drzwi i osłon w jednym miejscu pozwala zoptymalizować liczbę wizyt w salonie, wielokrotnych i uciążliwych pomiarów na budowie czy montażu wykonywanego przez kilka różnych ekip. W przyszłości zapewnia również jednolitą obsługę posprzedażową w postaci corocznych przeglądów.

Czytaj więcej...

Aluprof: Podsumowanie spotkania z Alvaro Leite Siza w ramach "Future Builders"



„Biznes jest ważny i determinuje rozwój, ale nie można patrzeć na architekturę wyłącznie przez pryzmat inwestycji” powiedział bohater kolejnego spotkania z cyklu „Future Builders”, Alvaro Leite Siza. Światowej sławy architekt i laureat licznych nagród wziął udział w przełomowym projekcie Aluprof, mówiąc m.in. o godzeniu celów inwestorów z dobrem społeczności i kultury.

Czytaj więcej...

napisz: admin(at)oknobrama.pl