Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

MAKRO rozpoczyna akcję "Nie marnuję, pakuję"

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska rozpoczęła akcję ,,Nie marnuję, pakuję”. Działania, podjęte w ramach projektu, są zaadresowane do właścicieli lokali gastronomicznych i konsumentów. Mecenat akcji objęła Federacja Banków Żywności.

Czytaj więcej...

 

Rzeczpospolita rusza na Jedwabny Szlak

Mateusz Pawlak, dziennikarz Rzeczpospolitej podejmie próbę przemierzenia historycznego Szlaku Jedwabnego na rowerze elektrycznym polskiej konstrukcji. Projekt wspiera Mondial Assistance, właściciel sklepu z ubezpieczeniami turystycznymi elvia.pl .

Czytaj więcej...

Kasia Daniłowicz poprowadziła Mikser Kulinarny w ramach programu "Szef dla Młodych Talentów"

10 lutego br. w Zespole Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Warszawie odbył się trzeci Mikser Kulinarny w ramach programu ,,Szef dla Młodych Talentów” o tematyce ,,Surf 'n' turf, czyli mięso w połączeniu z owocami morza”. Gośćmi wydarzenia były m.in. Kasia Daniłowicz, szefowa kuchni i właścicielka restauracji ,,Olszewskiego 128” we Wrocławiu oraz Malka Kafka, właścicielka sieci „Tel Aviv Urban Food”.

Czytaj więcej...

Biegnij z SATURNEM w 12. PZU Półmaratonie Warszawskim!

Kibicując wszystkim miłośnikom sportu, SATURN po raz kolejny przyłączył się do PZU Półmaratonu Warszawskiego. Jako oficjalny partner 12. edycji wydarzenia, lider najnowszych technologii w Polsce zaplanował dla biegaczy szereg atrakcji, które pomogą w przygotowaniach i uatrakcyjnią start w zawodach.

Czytaj więcej...

Branża Spożywcza zdecydowanym liderem w nakładach na reklamę w serwisach e-gazetkowych

Z analizy wydatków reklamowych poszczególnych branż na gazetki online w latach 2012-2016,  jaką przeprowadziła Grupa AdRetail, wynika, że największy udział w tego typu działaniach ma branża Spożywcza. Wcześniej, przez 4 lata liderem był Dom i Ogród, który obecnie jest na drugiej pozycji. Pozostałe sektory są mniej widoczne. Co więcej, między nimi, a czołówką istnieje spory dystans.

Czytaj więcej...

Marka WIŚNIOWSKI zagości na włoskim MADE Expo 2017

Marka WIŚNIOWSKI z powodzeniem zdobywa uznanie Włochów. Nowoczesny design, produkty idealnie dopasowane do istniejącej zabudowy czy rozwiązania renowacyjne to wszystko sprawia, że polska marka cieszy się powodzeniem wśród włoskich odbiorców. WIŚNIOWSKI zaprezentuje swoją ofertę na targach MADE Expo 2017 w Mediolanie.

Czytaj więcej...

Grupa METRO we współpracy z Techstars uruchamia pierwszy program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego

12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę METRO (w Polsce działającą pod marką MAKRO) we współpracy z firmą Techstars, skierowany do start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego. Celem programu ,,METRO Accelerator powered by Techstars” jest wsparcie rozwoju innowacyjnych rozwiązań, mogących usprawnić procesy biznesowe w handlu detalicznym. Każda z dziesięciu wybranych do programu firm otrzyma ofertę inwestycyjną wartą 120 000 euro. Aplikacje do programu można składać do 12 marca 2017 roku.

Czytaj więcej...