NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
WIŚNIOWSKI pokazuje jak być SMART i dbać o komfort i bezpieczeństwo w domu

WIŚNIOWSKI w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że z technologią smartCONNECTED każdy dzień będzie udany. Promocja, która ruszyła w połowie kwietnia, pokazuje, jak w łatwy sposób można poczuć się bezpiecznie za pomocą innowacyjnego systemu kontroli dostępu do domu.
Henryk Kania trenuje z Krzychem

Największy polski influencer sportowy Krzysztof Golonka, prowadzący kanały w mediach społecznościowych pod nazwą „Trenuj z Krzychem”, nawiązał współpracę reklamową z jednym z liderów branży mięsnej – ZM Henryk Kania S.A.
Produkty gwarantujące bezpieczeństwo

Logo Domu Bezpiecznego stało się synonimem bezpieczeństwa domów i domowników. Dlatego postanowiliśmy oznaczyć nim produkty koalicjantów programu, które są gwarantem bezpieczeństwa, najwyższej jakości i wzorem dla innych producentów z branży. Listę produktów nagrodzonych znakiem jakości Dom Bezpiecznego poznaliśmy 25 kwietnia podczas międzynarodowych targów Securex w Poznaniu.
Awarie Polaków na majówce

Tegoroczna majówka skłoniła Polaków do zagranicznych wyjazdów samochodem. Jak pokazują dane zebrane przez Mondial Assistance, 60 proc. więcej kierowców potrzebowało pomocy przy aucie w innym kraju, w porównaniu do tygodnia poprzedzającego majówkę.
VALVEX patronem Magazynu Dewelopera

Najnowszy numer Magazynu Dewelopera został objęty patronatem marki VALVEX. Kwietniowe wydanie otwiera seria Aurora, która odkrywa przed nami swoje dwa oblicza. Na kolejnych stronach znajdziemy natomiast odpowiedź na pytanie, w jaki sposób zagwarantować prawidłowe funkcjonowanie systemu ogrzewania w naszym domu. Rozwiązanie jest prostsze, niż myślisz.
Które gminy w Polsce stawiają na bezpieczeństwo?

Podczas międzynarodowych targów Securex w Poznaniu (24 kwietnia 2018 r.) odbyła się konferencja „Gminy Bezpieczne”, organizowana przez program Dom Bezpieczny. To inauguracja nowego projektu, którego owocem będzie ogólnopolski ranking gmin stawiających na bezpieczeństwo mieszkańców oraz działających na rzecz bezpieczeństwa obiektów użyteczności publicznej.
Ponad 23 mln krótkich zagranicznych wyjazdów odbyli Polacy w ciągu trzech lat

Wiosną zazwyczaj podróżujemy po Europie. Długość takiego wyjazdu to średnio 5 dni, a najpopularniejsze środki transportu to samolot i własny samochód. Główny cel krótkich zagranicznych wyjazdów to zwiedzanie i poznawanie nowych miejsc (57 proc.) - wynika z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance [1].