NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Mimo coraz bardziej rozbudowanych możliwości e-commerce Polacy wciąż cenią sobie zakupy stacjonarne – wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research na zlecenie MediaMarkt Polska. Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety odwiedzania sklepów.
ALURON: Niekonwencjonalne sposoby wykorzystania aluminium w budownictwie

Jeszcze kilka lat temu aluminium uważane było za „zimne” i nienadające się do domów jednorodzinnych. Dziś przebojem podbija wspomniany rynek, zapewniając inwestorom większą swobodę aranżacji przestrzeni oraz możliwości technologiczne, które są niedostępne w przypadku PVC i drewna.
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof

Międzynarodowy sędzia piłkarski wesprze działania marketingowe lidera rynku systemów aluminiowych
Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

W czerwcu do zespołu MediaMarkt.pl dołączył Marek Dorsz, który objął w firmie stanowisko Dyrektora E-commerce. Jego bogate doświadczenie wzmocni retailera elektroniki użytkowej, który w ostatnim czasie stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i udoskonalanie doświadczeń klienta w obszarze sprzedaży online.
Różnorodność to nasza siła! - miesiąc diversity w MediaMarkt

Maj w MediaMarkt upłynął pod znakiem… różnorodności. Firma chce podkreślić, że różnorodność pracowników ubogaca środowisko pracy i pozwala czerpać i inspirować się wzajemnie.
Aluprof z szeregiem nagród w najważniejszych konkursach branżowych. Zapowiada się kolejny owocny rok

Aluprof, jak na lidera rynku przystało, kończy półrocze udowadniając, że nie zamierza spocząć na laurach. W ciągu zaledwie kilku miesięcy do długiej listy wyróżnień otrzymanych w ostatnim czasie przez spółkę dołączyły kolejne prestiżowe tytuły zdobyte w najważniejszych konkursach branżowych i biznesowych.
PGE zaprasza do udziału w Zielonej Loterii

PGE Obrót ogłasza loterię dla swoich klientów. Jej celem jest promocja elektronicznych rozwiązań dla klientów PGE m.in. eFaktury i elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Do wygrania jest samochód elektryczny, elektryczne rowery i hulajnogi. Akcja rozpoczęła się 10 czerwca i potrwa do 21 lipca br.