NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
STOLARKA W PIGUŁCE: Kryzys w firmie Drutex

W połowie lutego media obiegły sensacyjne informacje dotyczące firmy Drutex, w której powstał poważny konflikt właścicielski pomiędzy członkami rodziny. Strony tego sporu przerzucają się oświadczeniami, w których przedstawiają swoje racje. O co tak naprawdę chodzi w całym zamieszaniu wokół spółki?
Radomska Giełda Winyli 2019

Giełda Winyli na stałe wpisała się w kalendarz popularnych wydarzeń w Radomiu. MediaMarkt i Radio Radom.pl zapraszają miłośników czarnego krążka na kolejną edycję imprezy, która odbędzie się w sobotę, 16 marca w Centrum Handlowym M1. Na odwiedzających będą czekały tysiące tytułów, profesjonalny sprzęt do odsłuchu i wyjątkowe atrakcje.
OKNOPLAST oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 i tytularnym partnerem zwycięskiej drużyny

Fot. Bartłomiej Usydus
Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 - 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież.
PGE Obrót patrzy w stronę klienta przyszłości

Spółka zajmująca się w GK PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych konsekwentnie stawia na digitalizację. Powołała projekt Klient 2.0, który zakłada m.in. jeszcze większe czerpanie z wiedzy i innowacyjnego potencjału pracowników.
PGE Obrót przestrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami prądu

Na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie znów pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy podszywają się pod markę PGE. Odwiedzają klientów w domach i namawiają do zmiany sprzedawcy lub akceptacji rzekomo nowych taryf.
HOPPE dołącza do programu Dom Bezpieczny

Program Dom Bezpieczny tworzą firmy, dla których priorytetem jest troska o bezpieczeństwo polskich domów i mieszkań. Do tego elitarnego grona 23 firm dołączyła nowa marka: HOPPE – dobra klamka.
Wiedza i networking. Rusza AKADEMIA EKSPERTA KRISPOL

KRISPOL inwestuje w rozwój kompetencji Partnerów Handlowych i otwiera nowy projekt szkoleniowy pod nazwą AKADEMIA EKSPERTA KRISPOL. Do tej pory producent skupiał się na zagadnieniach montażowych, teraz oferta szkoleń dla specjalistów znacznie się poszerzy. Na koncepcie skorzystają Salony KRISHOME, Centra Kompetencyjne dla biznesu oraz Partnerzy Handlowi, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę produktową.