Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

DOM I WNĘTRZE

Akcesoria łazienkowe Mokko: modne, ekologiczne i produkowane w Polsce



 Satynowoczarne akcesoria Deante Mokko to wyjątkowa biżuteria dla wnętrza. Dodają łazience charakteru i efektownie harmonizują z czarną armaturą i innymi modnymi elementami. Świetnie odnajdują się w pomieszczeniach urządzonych w stylu loftowym. Zostały też nagrodzone prestiżowym Diamentem Meblarstwa 2020!

Czytaj więcej...

 

Łazienkowe wnętrze ze szczyptą oranżu



Doskonale dopasowana do indywidualnych potrzeb właścicieli, a jednocześnie zaskakująca i wzbudzająca zachwyt nieszablonowymi rozwiązaniami. Oto komfortowa łazienka z efektem „wow”.

Czytaj więcej...

Dom z panoramiczną fasadą



Parterowy dom w hiszpańskim regionie Costa Blanca zwraca uwagę nowoczesną fasadą o otwartym charakterze. Sięgające od podłogi do sufitu przeszklenia przesuwne w systemie Schüco ASS 77 PD.NI otwierają rozległe widoki na ogród z basenem i tworzą modny efekt przenikania się wnętrza z otoczeniem.

Czytaj więcej...

Coraz więcej produktów Deante dostępnych w technologii BIM



Mamy świetną informację dla architektów i projektantów wnętrz: na platformie BIMobject dostępne są kolejne produkty marki Deante.

Czytaj więcej...

Harmonia natury i wnętrza - drzwi podnoszono-przesuwne Aluprof



Drzwi podnoszono-przesuwne to idealna propozycja zabudowy łączącej salon, pokój lub ogród zimowy z przyrodą na zewnątrz. Oprócz niezaburzonego kontaktu z otoczeniem, stanowią tez wygodne wyjścia na balkon, taras lub otwartą przestrzeń ogrodu. Aluprof proponuje dwa systemy takich drzwi.

Czytaj więcej...

Industrialne aranżacje kuchni i łazienek



Podobno Polacy wskazują loft jako jedną z najchętniej wybieranych przestrzeni do życia. Zaraz po domu jednorodzinnym. Jak ją zatem urządzić, by pofabryczny styl nie okazał się dla nas zbyt surowy, czy nawet przytłaczający?

Czytaj więcej...

KRISHOME - tu się kupuje komplet stolarki



Koncepcja sprzedaży kompletu stolarki w spójnej sieci KRISHOME zyskała nie tylko zaufanie inwestorów, ale stała się też inspiracją dla konkurencji z branży. Z miesiąca na miesiąc liczba pomarańczowych punktów na mapie Polski rośnie, KRISPOL dynamicznie rozwija swój koncept zakupu stolarki otworowej w sześciu prostych krokach.

Czytaj więcej...