AKTUALNOŚCI DomPortal
AKTUALNOŚCI
WIŚNIOWSKI w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

W piątek, 13 listopada, Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych zawitała do Warszawy. Wśród 335 prezentowanych tam logotypów znalazł się znak firmy WIŚNIOWSKI. Kuratorzy wystawy wybrali również markę WIŚNIOWSKI jako przykład odważnego i przemyślanego rebrandingu.
Premiera gry Star Wars Battlefront w Złotych Tarasach

19 listopada br. to wyjątkowy dzień dla fanów Gwiezdnych Wojen. O godz. 15.30 w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie rozpocznie się długo wyczekiwana impreza premiera gry Star Wars™ Battlefront™. Na uczestników imprezy czeka spotkanie z twórcami gry, gwiezdne stanowiska z konsolami PlayStation oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Partnerem wydarzenia jest sieć Saturn.
PGE ostrzega klientów przed nieuczciwymi sprzedawcami energii

PGE Polska Grupa Energetyczna rusza z kolejną odsłoną kampanii informacyjnej przestrzegającej przed nieuczciwymi sprzedawcami energii. To odpowiedź na liczne zgłoszenia klientów oraz niepokojące dane liczbowe przekazywane przez Urząd Regulacji Energetyki.
Wiśniowski na Mondial du Batimat 2015

Największe tegoroczne wydarzenie w branży budowlanej w Europie – targi Batimat dobiegło końca. Od 2 do 6 listopada 2015 roku firma Wiśniowski prezentowała swoją ofertę i pozyskiwały nowych partnerów handlowych w Podparyskim Parku Ekspozycyjnym Paris-Nord Villepinte.
Kampania świątecznych okazji w Komfort

Od 6 listopada trwa świąteczna akcja prosprzedażowa Komfortu. Marka promuje trzy nowe wzory dywanów i zachęca 50% rabatami. Działania wsparte zostały kampanią reklamową w telewizji i internecie, outdoorze, gazetką promocyjną, a także materiałami POS.
FERRO - stabilna pozycja rynkowa pod znakiem wzrostu przychodów

Po trzech kwartałach 2015 roku Grupa FERRO wypracowała 221,2 mln zł przychodów wobec 208,05 mln uzyskanych w analogicznym okresie 2014 r., co stanowi wzrost o 6,3%. Grupa odnotowała niewielki spadek wartości EBITDA o 8,2%, osiągając po trzech kwartałach 2015 r. 29,3 mln zł, wobec 31,9 mln osiągniętych rok wcześniej.
Trendy 2015/2016. Subiektywny reportaż z Łódź Design Festival

Stała zmiana. Tu i teraz. Ja. Tempo. To tematy które najczęściej pojawiają się w rozmowach o najnowszych trendach. Co jest trendem a co modą oraz o tym co dookoła nas i co sami kreujemy opowiedzieli goście Łódź Design Festival - projektanci, obserwatorzy rynku i prognostycy.
Kup promocyjny produkt marki WIŚNIOWSKI i wesprzyj domy dziecka

Trwa rewelacyjna promocja, dzięki której klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą zakupić wysokiej jakości produkty w niezwykle atrakcyjnych cenach, a przy tym wesprzeć domy dziecka. Z zakupu każdego produktu objętego promocją, 100 zł zostanie przeznaczone na wyposażenie placówek opiekuńczo-wychowawczych. Promocja trwa tylko do końca listopada, więc nie zwlekaj!
Main Menu
MENU FINANSOWE