AKTUALNOŚCI DomPortal
AKTUALNOŚCI
WIŚNIOWSKI otwiera w Łomiankach swój pierwszy salon

Rozwój każdej firmy łączy się nierozerwalnie z ciągłym odświeżaniem podejścia do ekspozycji i promocji jej produktów i usług. Nie inaczej dzieje się w przypadku marki WIŚNIOWSKI, która wciela w życie rewolucyjne podejście do tej kwestii. Otwarty dzisiaj - 21 kwietnia - nowoczesny salon w Sadowej k. Łomianek to znacznie więcej niż tylko efektowna wystawa bram, drzwi i ogrodzeń.
Nowy Salon Firmowy Grupy PETECKI w Łodzi

Grupa PETECKI otworzyła nowy Salon Firmowy. Uroczyste otwarcie odbyło się 20 kwietnia. Nowy punkt sprzedaży mieści się przy ulicy Inflanckiej 104 w Łodzi.
Finał targów Nordbygg 2016

Największe targi budowlane w północnej części Europy zakończyły się 8 kwietnia. Impreza jak zwykle przyciągnęła tłumy zwiedzających, inwestorów i osób związanych z budownictwem. Nie zabrakło przedstawicieli największych firm branży budowlanej, w tym oczywiście firmy WIŚNIOWSKI.
Prestiżowe wyróżnienie dla Grupy PETECKI

Grupa PETECKI otrzymała od firmy Salamander Window & Door Systems S.A. wyróżnienie "Największy odbiorca" w kategorii Grupa zakupowa.
Czujka Cirrus Hybrid ze Złotym Medalem 2016 MTP

Zasysająca czujka dymu i ognia Cirrus Hybrid z oferty firmy D+H Polska została nagrodzona Złotym Medalem 2016 Międzynarodowych Targów Poznańskich. Złoty Medal MTP to prestiżowa nagroda przyznawana na podstawie rekomendacji ekspertów branżowych produktom wyróżniającym się innowacyjnością i najwyższej klasy technologią.
KRISPOL rozszerza sieć salonów

KRISPOL, czołowy producent bram, okien i rolet, stawia na sukcesywny rozwój sieci salonów w Polsce i profesjonalizację sprzedaży stolarki otworowej i osłon.
"Regionalny Orzeł Eksportu" dla ALUPROF

Firma ALUPROF została nagrodzona w konkursie „Regionalne Orły Eksportu” w województwie śląskim. Wyróżnienie w kategorii „Najlepszy Eksporter” przyznano podczas uroczystej gali, która odbyła się 5 kwietnia 2016 roku w Katowicach. Organizatorem corocznego plebiscytu jest redakcja dziennika „Rzeczypospolita”.
WIŚNIOWSKI w kampanii telewizyjnej

Świadomość potrzeb klienta, dbałość o szczegóły i nowatorskie podejście do produkcji to główny wydźwięk nowej kampanii reklamowej marki WIŚNIOWSKI, która pojawiła się w telewizji. Kampania ma przybliżyć firmę klientom, utrwalić w nich świadomość marki i jej pozycji na rynku.
Od kwietnia w popularnych kanałach telewizyjnych obejrzeć można dwie odsłony reklam marki WIŚNIOWSKI. Są to 30-sekundowy spot oraz billboard sponsorski wyświetlany po określonych programach.
Main Menu
MENU FINANSOWE